niedziela, 4 października 2015

Prolog

Nazywam się Nina Clark.Mam 22 lata i mieszkam z tatą i młodszym bratem na małym ranchu w stanie Vermont.Moja mama zmarła gdy miałam 15 lat. Z pozoru jestem zwykłą młodą kobietą,która hoduje konie i jest dobra w łucznictwie , ale gdy się przyjrzy jestem niezywykła młodą kobietą umiejącą czytać w myślach i tworzyć z plazmy nietrwałe rzeczy , które nie zawsze wychodzą takie jakbym chiała . Z tego co wiem jestem obserwowana przez tajną organizację o nazwie T.A.R.C.Z.A.
    Czy ta oganizacja zmieni moje dotychczasowe życie ?
    Czy Kapitan Ameryka odegra ważną role w moim życiu?

3 komentarze:

  1. Ooooooo.. nareszcie prolog! :P To nie chodzi do szkoły, a hoduje koniee! Terz wszystko rozumiem. :D :P Myślę, że gdyby Nina poczytała w moich myślach to przeczytała by same zbereźne rzeczy ze mną i Brianem w roli głównej. ;P hehe
    Kapitan Amerykaaaaa :D taki ważny ;) Odegra taką rolę, że ojaniemoge jużsięniemogędoczekać xdd

    Pozdrawiam! ;*
    Weny :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże Lady mówiłam zmień dilera XD Dziękuje za komentarz :3 I poproszę bez zbereźnych myśli ! :3

      Usuń
  2. Krótki wstęp, ale takie są potrzebne :D
    Kobieto, powiedz mi jedną rzecz... O co chodzi z tymi spacjami :O?
    ,,[...]Vermont.Moja mama [...]" No ,,Vermont'' i ,,Moja mama powinno być oddzielone spacją.
    Tak samo w: ,,kobietą,która" Powinno być: ,,kobietą, która"
    A tutaj za dużo tej spacji: ,,rzeczy , " Znaki interpunkcyjne stawiamy przy wyrazie, po którym następują, a dopiero potem spacja. ,,chiała . Z[..]" Powinno być: ,,chciała. Z [..]" W ogóle tutaj jest literówka. Jeszcze kilka takich błędów było. Weź to popraw, bo wygląda to strasznie niechlujnie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    nowa-w-hogwarcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń